Ballerinan









igår var det dans &   utagning till platser på dansuppvisningen !
men natuligt vis visste jag inte om det & blev skit nervig ,
eftersom jag hade varit i fjällen de två sista gångerna,,, typiskt 
så jag kan bara säga en sak det gick skit ..
men men jag får bara öva liite & bättra mig till nästa gång så borde det nog ordna sig ,,
pawel min danslärare från polen sa att om man övade hemma & visade att man ansträngde sig skulle man få en bättre plats så det blir nog super.

i skolan idag hade vi föörresten en föreläsning med paulo roberto  han var ricktigt duktig facktiskt ,
 visste ni att han hade varit versta kriminell förut ?


vilka är ni som läser ?? & komentera gärna =)

Kommentarer
Postat av: ella

haha jag har också varit med & gjort sonna utagningar det är hemskt =)

2008-04-11 @ 22:31:01
URL: http://linneasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0