Fjällen

Hur är dtt med er då ??,, med mig är det bara bra , men visst kan man bli sådär arg när folk bara skiter i en , det blir i alla fall jag =)

Nu har jag varit iväg i fjällen ;)

i fjätervålen två timmar över sälen ,, men jag måste erkänna att jag är mer av en solsemester människa .
men det var väll mysigt  . Så mycket snö att man kunde gå upp på taket från snöhögarna.Där uppaevar jag mer än en gång XD,, jag sprang & hoppade ut från taket & var sådär smått barnslig haha.
på kvällarna tände vi brasan & satt & värmde oss.Men kort blev det också mycket spelat ,när man bara har ettan tvåan & fyran på tv .Det fanns ju inte så mycket att göra där för det är ett ganska öde ställe,& tillslut så fick jag nästan lite civilisations sjuka . 
 
image2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0