the hearts are over the world tonight.

idag har jag varit mycket stressad , mina dans kläder krånglade & allt bara var kaos , men men sånt är livet ibland.
har precis kommit hem från dansen nu ballet & street var på shemat & jag lärde mig en massa snurrar inför uppvisningen , ja så duktig var jag . men kläderna vi ska ha är skit fula på balleten då diggar jag hellr att skaffa egna kläder som till streeten =)

image11

kofta mango,linne (mammas) filippa k, jeans nolita   & skärp gammalt crocker=)

 nu ska jag krypa till kojs , sov gott=)

Kommentarer
Postat av: Louise

åå Nu är ju fan streeten jävligt rolig:D men när ska vi åke till ullared? :) xD

2008-04-17 @ 17:35:58
URL: http://Ltheblackhead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0