080502



 genrep!
ja äntligen är det dax för att ha dansuppvisningen på dance center våren 08 ,, men danserna har sjunkt så mycket i klass nu när de flesta bra danslärare har slutat ,,, men våran street är i alla fall bra ;)

jag är med i ballet ett solo & en gruppdans men jätte hemskt att dansa solot helt själva bara två pers på senen ,men jag är med i en modern dans med , lite cp-ig dans men helt ok  & sedan har vi ju streeten som är skitkul ;) men & rästen av genrepet gick med skit !!! men ni vet hur man säger går det dåligt på genrepet går det bra på uppvisningen ,, snacka om en tuff veck nästa , trött efter tvådagarsdansuppvisning  & en dag genrep & så proven i vecka ,, men jag är en tuffbrud ni vet jag klarar mig hahahha..

kunde inte bara låte bli att lägga in denna otroligt ina bild.

Kommentarer
Postat av: Vendela

älskar att dansa! går på hiphop/street och disco. ska utöka med jazz/show.

2008-05-03 @ 17:39:09
URL: http://www.veryvendela.blogg.se
Postat av: Ebba

fin bild =)

2008-05-03 @ 22:45:05
URL: http://ebbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0