the bitch is back ,


det röda läpstiftet är tillbarka på mna läppar . 

ja denna helg har det inte blivit så mycket skrivande på grund av dansuppvbisningen ;)
lite tråkigt men men ,, i fredags var jag i alla fall hoss louise & kollade på prom night ,, den var ricktigt läskig det bara dog personer kors & tvärs ;)
men vi låg ute med filtar över oss & datan . skit myskigt hade vi ter tjejer l,e & l
idag hade jag egentligen tänkt att badea för första gången i en sjö på rasten mellan föreställningarna men det blev aldrig av , men jag tänkte att det fick bli imorgon rast ,, då jag kan bada i bekini med ;)
och ligga där & sola i typ två timmar .Så härligt.. 25 grader idag då då ,, att ligga ute & sola i bekini top & hotpants är inte ricktigt fel den 10 maj ,eller  vad säger ni ?
har tagit massa fina bilder men kan tyvär int lägga upp dem nu (jag är hoss mormor & morfar ;))
men imorgon kanske efter dansen ,, föresten i dag har jag varit en ricktig  krulltot ,, värme spolar vettu ;) wonderful ;)
489850-42


vad har ni gjort i hejgen då??

ha det underbart .

Kommentarer
Postat av: Ebba

fin bild :)

2008-05-10 @ 22:59:34
URL: http://ebbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0