långt borta.

jaaa... jag har inte bloggat på länge, ungefär en månad & tre veckor för att vara exakt ;) haha ,,, jag har haft fullt upp kan man säga , blandannat , varitt på konfirmationsläger , solat & badat , umgåts med vänner , shoppat & konfirmerat mig . en ganska bra  sammanfattning tror jag :) men nu är det höst & jag har konfirmerat mig ,, det  var kul , men lite sorligt att allt plödsligt bara var slut :/ men jag har ju mycket andra roliga saker framför mig ! men det här fick jag på min konfirmation (som ägde rum i lördags ) :







jag tycker att dem är jättefina:)


men nu har skolan hållt på i en månad typ :) det är faktiskt ganska kul de mesta .Men proven såklart är lite jobbiga ,jag blir ju så nervös , jag vill ju att allt ska gå så bra , men försöker att övertala mig själv att jag är bra , em enligt mig själv är g-dåligt , vg- bra & mvg jättebra !det är klart att när andra får g så tycker jag ju att det är jätte bra men inte för mig , jag måste vaara lite bättre än alla andra hela tiden .Men aja jag jobbar på det kan man ju säga :)
 
pussar & kramar från emilia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0