olydig.

idag satt vi på rampen , på våran rast .Fast den skulle brara  vara i fem minuter ,men vi satt där i en kvart , det var så härligt dte känndes nästan som om det snart skulle bli sommarlov när vi låg där & kisade mot solen& den finaste blåaa himelen.Fast sedan var vi tvungna att gå in , och ha tyska , ååå hata tyska ! sedan var det dans efter skolan , vi fortsatte på den dansen jag började på i måndags till våran fn-gala .Det var kul ! hoppas att våran grupp kan lära sig den bara :Dsedan gick jag hem ;D & liftade med pappa sista biten :D nu ska jag egentligen plugga engelska glosor , men orkar inte riktigt just nu . Jag vill hellre baka något !

Idag har jag i alla fall gåtten liten väg på min väg ut i världen & kommit på vad som är min favorit färg ! den är den färgen himmlen har den 24 septemper 2008!

dagens låt ! den gör mig lycklig! I just want to play my music , med Jonas-brothers ! sjukt bra ladda ned om ni inte redan hört :D

                                                                      foto :jag !

Kommentarer
Postat av: Madde

Svar: haha taack söta du!! Ses imorgon! :D Kram!

2008-09-30 @ 21:38:15
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0